Αρχική σελίδα // ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

1. Όσον αφορά προϊόν το οποίο έχει βλάβη θα πρέπει να επικοινωνείτε µε το τεχνικό µας τµήµα και σε περίπτωση επιστροφής τα έξοδα αποστολής ή η µεταφορά επιβαρύνουν τον πελάτη. Δέµατα  τα οποία δεν συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής και  φόρµα RMA δεν θα γίνονται δεκτά.

2. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 25 ημερολογιακών ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς και τα έξοδα µεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης θα πρέπει τα προϊόντα και η συσκευασία τους να είναι σε άριστη κατάσταση ,να  µην έχουν χρησιµοποιηθεί. Το πακέτο θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από δελτίο αποστολής και συµπληρωµένη την ειδική φόρµα επιστρεφόµενων προϊόντων (φόρµα RMA).

3. Οι αποστολές εµπορευµάτων µέσω courier (acs, γενική ταχυδροµική κτλ) θα πρέπει να παραλαµβάνονται εντός 3-5 ηµερών από την άφιξη τους αλλιώς επιστρέφονται στον αρχικό τους αποστολέα και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

4. Η εγγύηση των προϊόντων είναι από 1 έως 5 έτη εκτός των µπαταριών οι οποίες καλύπτονται από εγγύηση 6 έως 12 µηνών.

5. Αντικατάσταση-επισκευή προϊόντων γίνεται αφού πρώτα ελεγχθούν τα ελαττωµατικά προϊόντα από το service της εταιρείας µας.

Ο χρόνος ελέγχου εξαρτάται από το φόρτο του service και τη διαθεσιµότητα του ανταλλακτικού. Ελάχιστος χρόνος ελέγχου 4 ηµέρες.

6. Προϊόντα στα οποία η βλάβη προέρχεται από λάθος συνδεσµολογία, υπερτάσεις, κεραυνούς και ακραία καιρικά φαινόµενα δεν καλύπτονται από εγγύηση.

7. Επίσης προϊόντα στα οποία κόβονται τα καλώδια και τα βύσµατα (πχ κάµερες) δεν καλύπτονται από εγγύηση.

8. Προϊόντα  τα οποία έχουν δεχτεί παρέµβαση από µη εξουσιοδοτηµένο τεχνικό (άνοιγµα πλακέτας κτλ), χάνουν την εγγύηση

9. Ειδικές παραγγελίες κατά απαίτηση του πελάτη δεν γίνονται δεκτές για επιστροφή.

10. Oι φωτογραφίες στον κατάλογο και στο e-shop είναι ενδεικτικές. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για αλλαγές των προϊόντων από τους κατασκευαστές.

ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 

• Έλεγχος συσκευής εκτός εγγύησης - Κόστος: 10€ + Φ.Π.Α
• Προγραµµατισµός Καταγραφικού µε αποµακρυσµένη σύνδεση - Κόστος: 20€ + Φ.Π.Α
• Έλεγχος συσκευής εντός εγγύησης χωρίς βλάβη - Κόστος: 10€ + Φ.Π.Α
• Προγραµµατισµός Συναγερµού - Κόστος: 20€ + Φ.Π.Α

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 

1. Η αποστολή των εµπορευµάτων στην επαρχία γίνεται µε αντικαταβολή ή µε κατάθεση των χρηµάτων στην τράπεζα προκαταβολικά.

2. Τα προϊόντα αποστέλλονται στον τόπο προορισµού µε ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.

3. Η επιλογή του τρόπου µεταφοράς και της µεταφορικής εταιρείας είναι επιλογή και ευθύνη του αγοραστή.

Σηµείωση: 

• Τα προϊόντα ελέγχονται µόνο για τις βλάβες οι οποίες αναφέρονται στο συνοδευόµενο RMA
• Φόρµα RΜΑ: www.mlink.gr/download/rma.pdf
• Τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση πελατών για επείγουσες κλήσεις στα παρακάτω τηλ. µέχρι τις 22:00: 

1.  6979 913829 –Αρετούλης Φώτης
2.  6978 233637 – Μπάσαρης Παναγιώτης
3.  6977 213052 – Μοσχόπουλος Λεωνίδας

​Σας ευχαριστούµε για την κατανόηση και ελπίζουμε σε µία αμοιβαία συνεργασία.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥHΣΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ TOTAL

Για εργαλεία που αγοράστηκαν εντός της ελληνικής επικράτειας ισχύει: Περίοδος εγγύησης 12 μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Εντός αυτής της περιόδου, η εταιρεία καλύπτει το κόστος επισκευής και της δωρεάν αντικατάστασης ελαττωματικών εξαρτημάτων του εργαλείου στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους ή αστοχίας υλικού. Η εγγύηση δίνεται με τη βασική προϋπόθεση της «καλής λειτουργίας».
Από την εγγύηση εξαιρούνται:
• Εργαλεία που δεν φέρουν CE.
• Όλα τα εξαρτήματα και ανταλλακτικά (π.χ. καρβουνάκια, καλώδιο, διακόπτες, χειρόμιζες).
• Μπαταρίες και φορτιστές.
• Εργαλεία που έχουν ανοιχτεί ή επισκευαστεί από άτομα μη εξουσιοδοτημένα από την εταιρεία.
• Εργαλεία που χρησιμοποιούνται για ενοικίαση.
• Εργαλεία που έχουν υποστεί τροποποιήσεις και αλλαγές.
• Εργαλεία που έχουν υποστεί ζημιές από μη συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή όπως μη ενδεδειγμένη χρήση ή χρήση μη αυθεντικών εξαρτημάτων και ανταλλακτικών της εταιρείας.
• Εργαλεία με ελλιπή συντήρηση ή φροντίδα.
• Βλάβες του εργαλείου οι οποίες προκύπτουν από φυσιολογική φθορά και ακατάλληλη μεταχείριση.
• Χρήση μη ενδεδειγμένων λιπαντικών κατά την περίοδο μακροχρόνιας αποθήκευσης.

ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η απόδοση της εγγύησης θα πρέπει να γίνεται εντός του χρόνου εγγύησης. Για την επισκευή μιας βλάβης η οποία καλύπτεται από τους όρους εγγύησης θα πρέπει ο αγοραστής
• Να προσκομίσει το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς όπου θα αναγράφονται ο κωδικός του εργαλείου καθώς και η ημερομηνία αγοράς.
• Τα μεταφορικά αποστολής προϊόντων  για την κάλυψη της εγγύησης τα επιβαρύνεται ο αγοραστής. 
• Ο τρόπος αποστολής είναι επιλογή του αγοραστή στην παρακάτω διεύθυνση 

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΕΤΡΙΔΗ 15, Νάουσα τ.κ. 59200

ΠΙΣΩ

Μάθετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας