Αρχική σελίδα // ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
 
1. Για προϊόντα προς επιστροφή λόγω μη σωστής λειτουργίας - βλάβης, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τεχνικό μας τμήμα και έπειτα εάν πρόκειται να γίνει επιστροφή, το πακέτο θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από Δελτίο Αποστολής και συμπληρωμένη την ειδική φόρμα επιστρεφόμενων προϊόντων (φόρμα RMA), την οποία μπορείτε να βρείτε στο site μας www.mlink.gr. Δέματα  τα οποία δεν συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής  και  φόρμα RMA δεν θα γίνονται δεκτά. Προϊόντα που αποστέλλονται χωρίς μια τυπική συσκευασία που να τα προστατεύει και χωρίς τα παραπάνω έγγραφα, δεν θα γίνονται αποδεκτά. Η χρέωση αποστολής και επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνει τον πελάτη. Ο έλεγχος και η επισκευή των προϊόντων απαιτεί ελάχιστο χρόνο ελέγχου, 4 εργάσιμες ημέρες. Προϊόντα τα οποία στέλνονται προς έλεγχο, επισκευάζονται και δεν αντικαθίστανται με καινούργια, παρά μόνο εάν έχει καταργηθεί ο κωδικός.
 
2. Σε περίπτωση λάθους αποστολής προϊόντος που οφείλεται στην εταιρεία μας, η χρέωση της αποστολής θα επιβαρύνει την ίδια την εταιρεία. Απαιτείται επικοινωνία με τεχνικό τμήμα.
 
3. Εάν ένα προϊόν δεν λειτουργεί λόγω ελαττώματος του κατασκευαστή (D.O.A-Dead on arrival) και όχι λόγω βλάβης που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, πτώσης, λειτουργίας εκτός των προδιαγραφών του κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του κ.τ.λ, θα πρέπει να επιστραφεί εντός 5 εργάσιμων ημερών βάση του τιμολογίου προκειμένου να πραγματοποιηθεί αντικατάσταση. Η χρέωση αποστολής και παραλαβής επιβαρύνει την εταιρεία μας, κατόπιν επικοινωνίας για τον τρόπο αποστολής. Η επικοινωνία με το τεχνικό μας τμήμα κρίνεται απαραίτητη. Το πακέτο θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από Δελτίο Αποστολής και συμπληρωμένη την ειδική φόρμα επιστρεφόμενων προϊόντων (φόρμα RMA).
 
4. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 25 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία αγοράς και τα έξοδα µμεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης θα πρέπει τα προϊόντα και η συσκευασία τους να είναι σε άριστη κατάσταση ,να  µην έχουν χρησιμοποιηθεί. Το πακέτο θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από δελτίο αποστολής και συμπληρωμένη την ειδική φόρµα επιστρεφόμενων προϊόντων (φόρµα RMA).
 
5. Οι αποστολές εμπορευμάτων µέσω courier (ACS, γενική ταχυδροµική κτλ) θα πρέπει να παραλαμβάνονται εντός 3-5 ημερών από την άφιξη τους αλλιώς επιστρέφονται στον αρχικό τους αποστολέα και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
 
6. Η εγγύηση των προϊόντων είναι από 1 έως 5 έτη εκτός των µπαταριών οι οποίες καλύπτονται από εγγύηση 6 έως 12 µηνών.
 
7. Αντικατάσταση-επισκευή προϊόντων γίνεται αφού πρώτα ελεγχθούν τα ελαττωματικά προϊόντα από το service της εταιρείας µας. Ο χρόνος ελέγχου εξαρτάται από το φόρτο εργασίας του service και τη διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού. Ελάχιστος χρόνος ελέγχου 4 ημέρες.
 
8. Προϊόντα στα οποία η βλάβη προέρχεται από λάθος συνδεσμολογία, υπερτάσεις, κεραυνούς και ακραία καιρικά φαινόμενα δεν καλύπτονται από εγγύηση.
 
9. Επίσης προϊόντα στα οποία κόβονται τα καλώδια και τα βύσματα (π.χ. κάµερες) καθώς και προϊόντα που έχουν αφαιρεθεί ή παραποιηθεί οι σειριακοί τους αριθμοί (serial number) δεν καλύπτονται από εγγύηση.
 
10. Προϊόντα  τα οποία έχουν δεχτεί παρέμβαση από µη εξουσιοδοτημένο τεχνικό (άνοιγµα πλακέτας κτλ), χάνουν την εγγύηση.
 
11. Ειδικές παραγγελίες κατά απαίτηση του πελάτη δεν γίνονται δεκτές για επιστροφή.
 
12. Προϊόντα τα οποία επιστρέφονται για έκδοση πιστωτικού απαιτούν έλεγχο 5 εργάσιμων ημερών. Δεν επιστρέφονται χρήματα. Ο πελάτης έχει την δυνατότητα αγοράς άλλου προϊόντος με την έκδοση του πιστωτικού.
 
13. Προϊόντα προς επισκευή τα οποία έχουν επιδιορθωθεί και παραμένουν στο χώρο της εταιρείας για διάστημα μεγαλύτερο των 15 ημερών αποστέλλονται στον πελάτη με μεταφορική. Η χρέωση επιβαρύνει τον πελάτη.
 
14. Oι φωτογραφίες στον κατάλογο και στο e-shop είναι ενδεικτικές. Ουδεμία ευθύνη φέρουμε για αλλαγές των προϊόντων από τους κατασκευαστές.

ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 

• Έλεγχος συσκευής εκτός εγγύησης - Κόστος: 10€ + Φ.Π.Α
• Προγραµµατισµός Καταγραφικού µε αποµακρυσµένη σύνδεση - Κόστος: 20€ + Φ.Π.Α
• Έλεγχος συσκευής εντός εγγύησης χωρίς βλάβη - Κόστος: 10€ + Φ.Π.Α
• Προγραµµατισµός Συναγερµού - Κόστος: 20€ + Φ.Π.Α

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 

1. Η αποστολή των εµπορευµάτων στην επαρχία γίνεται µε αντικαταβολή ή µε κατάθεση των χρηµάτων στην τράπεζα προκαταβολικά.

2. Τα προϊόντα αποστέλλονται στον τόπο προορισµού µε ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.

3. Η επιλογή του τρόπου µεταφοράς και της µεταφορικής εταιρείας είναι επιλογή και ευθύνη του αγοραστή.

Σηµείωση: 

• Τα προϊόντα ελέγχονται µόνο για τις βλάβες οι οποίες αναφέρονται στο συνοδευόµενο RMA
• Φόρµα RΜΑ: www.mlink.gr/download/rma.pdf
• Τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση πελατών για επείγουσες κλήσεις στα παρακάτω τηλ. µέχρι τις 22:00: 

1.  6979 913829 –Αρετούλης Φώτης
2.  6978 233637 – Μπάσαρης Παναγιώτης
3.  6977 213052 – Μοσχόπουλος Λεωνίδας

​Σας ευχαριστούµε για την κατανόηση και ελπίζουμε σε µία αμοιβαία συνεργασία.

ΟΡΟΙ ΕΓΓΥHΣΗΣ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ TOTAL

Για εργαλεία που αγοράστηκαν εντός της ελληνικής επικράτειας ισχύει: Περίοδος εγγύησης 12 μηνών από την ημερομηνία αγοράς. Εντός αυτής της περιόδου, η εταιρεία καλύπτει το κόστος επισκευής και της δωρεάν αντικατάστασης ελαττωματικών εξαρτημάτων του εργαλείου στην περίπτωση κατασκευαστικού λάθους ή αστοχίας υλικού. Η εγγύηση δίνεται με τη βασική προϋπόθεση της «καλής λειτουργίας».
Από την εγγύηση εξαιρούνται:
• Εργαλεία που δεν φέρουν CE.
• Όλα τα εξαρτήματα και ανταλλακτικά (π.χ. καρβουνάκια, καλώδιο, διακόπτες, χειρόμιζες).
• Μπαταρίες και φορτιστές.
• Εργαλεία που έχουν ανοιχτεί ή επισκευαστεί από άτομα μη εξουσιοδοτημένα από την εταιρεία.
• Εργαλεία που χρησιμοποιούνται για ενοικίαση.
• Εργαλεία που έχουν υποστεί τροποποιήσεις και αλλαγές.
• Εργαλεία που έχουν υποστεί ζημιές από μη συμμόρφωση με τις οδηγίες του κατασκευαστή όπως μη ενδεδειγμένη χρήση ή χρήση μη αυθεντικών εξαρτημάτων και ανταλλακτικών της εταιρείας.
• Εργαλεία με ελλιπή συντήρηση ή φροντίδα.
• Βλάβες του εργαλείου οι οποίες προκύπτουν από φυσιολογική φθορά και ακατάλληλη μεταχείριση.
• Χρήση μη ενδεδειγμένων λιπαντικών κατά την περίοδο μακροχρόνιας αποθήκευσης.

ΕΓΓΡΑΦΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ

Η απόδοση της εγγύησης θα πρέπει να γίνεται εντός του χρόνου εγγύησης. Για την επισκευή μιας βλάβης η οποία καλύπτεται από τους όρους εγγύησης θα πρέπει ο αγοραστής
• Να προσκομίσει το πρωτότυπο τιμολόγιο ή απόδειξη αγοράς όπου θα αναγράφονται ο κωδικός του εργαλείου καθώς και η ημερομηνία αγοράς.
• Τα μεταφορικά αποστολής προϊόντων  για την κάλυψη της εγγύησης τα επιβαρύνεται ο αγοραστής. 
• Ο τρόπος αποστολής είναι επιλογή του αγοραστή στην παρακάτω διεύθυνση 

ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΕΤΡΙΔΗ 15, Νάουσα τ.κ. 59200

ΠΙΣΩ

Μάθετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας