Αρχική σελίδα // ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ & ΟΡΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ 

1. Όσον αφορά προϊόν το οποίο έχει βλάβη θα πρέπει να επικοινωνείτε µε το τεχνικό µας τµήµα και σε περίπτωση επιστροφής τα έξοδα αποστολής ή η µεταφορά επιβαρύνουν τον πελάτη. Δέµατα  τα οποία δεν συνοδεύονται από Δελτίο Αποστολής και  φόρµα RMA δεν θα γίνονται δεκτά.

2. Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 25 ημερολογιακών ηµερών από την ηµεροµηνία αγοράς και τα έξοδα µεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη. Επίσης θα πρέπει τα προϊόντα και η συσκευασία τους να είναι σε άριστη κατάσταση ,να  µην έχουν χρησιµοποιηθεί. Το πακέτο θα πρέπει να συνοδεύεται οπωσδήποτε από δελτίο αποστολής και συµπληρωµένη την ειδική φόρµα επιστρεφόµενων προϊόντων (φόρµα RMA).

3. Οι αποστολές εµπορευµάτων µέσω courier (acs, γενική ταχυδροµική κτλ) θα πρέπει να παραλαµβάνονται εντός 3-5 ηµερών από την άφιξη τους αλλιώς επιστρέφονται στον αρχικό τους αποστολέα και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.

4. Η εγγύηση των προϊόντων είναι από 2 έως 5 έτη εκτός των µπαταριών οι οποίες καλύπτονται από εγγύηση 6 έως 12 µηνών.

5. Αντικατάσταση-επισκευή προϊόντων γίνεται αφού πρώτα ελεγχθούν τα ελαττωµατικά προϊόντα από το service της εταιρείας µας.

Ο χρόνος ελέγχου εξαρτάται από το φόρτο του service και τη διαθεσιµότητα του ανταλλακτικού. Ελάχιστος χρόνος ελέγχου 2 ηµέρες.

6. Προϊόντα στα οποία η βλάβη προέρχεται από λάθος συνδεσµολογία, υπερτάσεις, κεραυνούς και ακραία καιρικά φαινόµενα δεν καλύπτονται από εγγύηση.

7. Επίσης προϊόντα στα οποία κόβονται τα καλώδια και τα βύσµατα (πχ κάµερες) δεν καλύπτονται από εγγύηση.

8. Προϊόντα  τα οποία έχουν δεχτεί παρέµβαση από µη εξουσιοδοτηµένο τεχνικό (άνοιγµα πλακέτας κτλ), χάνουν την εγγύηση

9. Ειδικές παραγγελίες κατά απαίτηση του πελάτη δεν γίνονται δεκτές για επιστροφή.

 

ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ 

• Έλεγχος συσκευής εκτός εγγύησης - Κόστος: 10? + Φ.Π.Α

• Προγραµµατισµός Καταγραφικού µε αποµακρυσµένη σύνδεση - Κόστος: 20? + Φ.Π.Α

• Έλεγχος συσκευής εντός εγγύησης χωρίς βλάβη - Κόστος: 10? + Φ.Π.Α

• Προγραµµατισµός Συναγερµού - Κόστος: 20? + Φ.Π.Α

 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ 

1. Η αποστολή των εµπορευµάτων στην επαρχία γίνεται µε αντικαταβολή ή µε κατάθεση των χρηµάτων στην τράπεζα προκαταβολικά.

2. Τα προϊόντα αποστέλλονται στον τόπο προορισµού µε ευθύνη και έξοδα του αγοραστή.

3. Η επιλογή του τρόπου µεταφοράς και της µεταφορικής εταιρείας είναι επιλογή και ευθύνη του αγοραστή.

 

Σηµείωση: 

• Τα προϊόντα ελέγχονται µόνο για τις βλάβες οι οποίες αναφέρονται στο συνοδευόµενο RMA

• Φόρµα RΜΑ: www.mlink.gr/download/rma.pdf

• Τηλεφωνική τεχνική εξυπηρέτηση πελατών για επείγουσες κλήσεις στα παρακάτω τηλ. µέχρι τις 22:00:

1.  6979 913829 –Αρετούλης Φώτης

2.  6978 233637 – Μπάσαρης Παναγιώτης

3.  6977 213052 – Μοσχόπουλος Λεωνίδας

 

Σας ευχαριστούµε για την κατανόηση και ελπίζουμε σε µία αμοιβαία συνεργασία.

 

 

ΠΙΣΩ

Μάθετε πρώτοι τα νέα και τις προσφορές μας